הרב אברהם פאלי מדבר לראשונה: "זכינו לקדש שם שמיים"

בנצי לייזרוביץ No Comments on הרב אברהם פאלי מדבר לראשונה: "זכינו לקדש שם שמיים"

עוצמות בלתי נתפסות של אמונה טהורה: ר' אברהם נח פאלי דיבר לראשונה בברית לבנו יונתן רפאל, מאז שנפצע קשה ואיבד את שני בניו בפיגוע הקשה ברמות: "אני מודה לקב"ה על כל החסד שעשה איתנו, זכינו לעשות קידוש ה' גדול" | צפו

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום נערך בירושלים מעמד הברית לבן משפחת פאלי שאיבדה את שני בניה הקדושים בפיגוע הרצחני ברמות. אבי הבן, ר' אברהם נח לרפוא"ש, דיבר לראשונה מאז הפיגוע הקשה, ושיתף בתחושותיו.

"אילו פינו מלא שירה כים, אין אנחנו מספיקים להודות" פתח הרב פאלי את דבריו."אנחנו נמצאים בתקופה, בתוך כל מה שקרה, רואים בכל שעל ושעל בכל רגע ורגע את החסד שהקב"ה עושה איתנו, ואת הסייעתא דשמייא הגדולה שזכינו שמתוך כל מה שקרה, היה 'יתגדל ויתקדש שמיה רבא', נהיה קידוש השם גדול בעולם ה' נתן לנו כוחות מיוחדים והוא נותן כל הזמן עוד ועוד כוחות".

"עכשיו אנחנו בשמחה הגדולה והרפואה הגדולה שנתרפאה כל המשפחה, שזכינו בלידת בנינו יונתן רפאל" המשיך הרב פאלי בקול חנוק מדמעות. "אני רוצה להסביר את המשמעות של השמות, ה' נתן וה' לקח. הקב"ה יעזור שאני ואישתי הצדקנית נזכה לגדל אותו עם כל הילדים מתוך שמחה ובריאות ולראות רק נחת באריכות ימים ושנים".

"בהזדמנות הזו אני רוצה להודות למשפחה המסורה שמקיפה אותי 24 שעות. מאז הפיגוע לא עזבו אותי לרגע והם דואגים לכל מה שאפשר במסירות בלתי נתפסת" סיפר.

"אני רוצה להודות גם לאברכי הכולל שדואגים ומשתתפים" הוסיף הרב פאלי. "הרופא אמר לי שהתמיכה שאני מקבל זו הרפואה הגדולה ביותר. הקב"ה ישלם לכולם שלא ידעו צער ויהיו רק שמחות".

 

 



0 תגובות